Müşterilerin beklentileri her geçen gün daha da artmakta olup memnun müşteri yaratmak günden güne daha da zorlaşmaktadır. Kısacası artık firmaların hayatta kalması, müşterileri ile kurduğu kalpten ilişkilere bağlı hale gelmiştir. Bu eğitim ve workshop’da yeni dönem pazarı, yeni dönem tüketicileri ve bu tüketicilerin isteklerini anlamak, müşteri memnuniyetini firma çapında tüm çalışanlar için bir iş standardı haline getirmek, mevcut müşterilerin elde tutulması yanında yeni müşterilerin kazanılması oyununu kurgulayabilmek ve müşteri deneyimini en üst noktaya çıkartarak tüm verimliliği artırmak hedeflenmektedir.
Başlangıç:
12.12.2018 09:30
Bitiş:
12.12.2018 16:30
Müşterilerin beklentileri her geçen gün daha da artmakta olup memnun müşteri yaratmak günden güne daha da zorlaşmaktadır. Kısacası artık firmaların hayatta kalması, müşterileri ile kurduğu kalpten ilişkilere bağlı hale gelmiştir. Bu eğitim ve workshop’da yeni dönem pazarı, yeni dönem tüketicileri ve bu tüketicilerin isteklerini anlamak, müşteri memnuniyetini firma çapında tüm çalışanlar için bir iş standardı haline getirmek, mevcut müşterilerin elde tutulması yanında yeni müşterilerin kazanılması oyununu kurgulayabilmek ve müşteri deneyimini en üst noktaya çıkartarak tüm verimliliği artırmak hedeflenmektedir.
Bu değişken, karmaşık, belirsiz ve zor piyasa koşullarında yeni müşteriler kazanmak ve müşterilerimizi elde tutmak için neler yapmalıyız?
• Müşterilerinizi anlayın,
• İhtiyaçlarını belirleyin ve bunları cevaplayın,
• Müşterilerinize beklemediklerini verin ve müşterilerinizde bağımlılık oluşturun. Daha sonra ne mi olacak? Bırakın istedikleri gibi ürünlerinizi ve hizmetlerinizi alsınlar ve sizin gönüllü elçileriniz olsunlar.
Kimler Katılmalı: Müşteri Temsilcileri, Satış Profesyonelleri, Hizmet Sektörü Çalışanları ve Müşteri İle Temas Halinde Olan Tüm Çalışanlar.
Süre: Uygulamalı Eğitim: 1 gün (6 saat)
İçerik:
• Mükemmele Yolculuk
• Bugünün Müşterisi Kim?
• Değişen Paradigmalar
• Workshop I: Nasıl Memnun Müşteriler Yaratırız?
• Müşteri Memnuniyeti ve Kaliteli Hizmet Anlayışı
• Workshop II: Değer Yaratmak ve Müşteri Profilleri Analizi
• Mutlu Çalışan ve Müşteri Memnuniyeti
• Hikayen Ne?
• Workshop III: Hikayeni Yaz
• Müşteri Sadakati ve Yeni Araçlar
• Kilit Müşterilerin Kim?
• İç Müşterin İçin Kurum İçi Koçluk ve Mentorluk
Program toplam üç adet workshop ile desteklenmektedir. Program workshopları sonrası her bir katılımcı;
1. Nasıl memnun müşteri yaratılabileceği ve ilişkilerin yönetimi konusunu kendi sektörü ve firması için analiz etmiş olacak.
2. Müşteri profilleri ve segmentlerine göre değer yaratacağı ve faydayı sunup müşterilerini büyüleyeceği alanları analiz etmiş ve keşfetmiş olacak.
3. Tüm bu kurgu için kendi müthiş hikayesini yazacak.
Yer: MTSO 4.kat
Tarih: 12.12.2018 (1 gün 6 saat)
Saat: 09:30-16.30
Son başvuru: 06.12.2018
Eğitim bedeli: 60TL+KDV
(T. İş Bankası TR14000640000166070990213 iban nolu hesaba veya MTSO 4. Kat Vakıf odası)
Eğitmen: Koray İNAN
KATILIM 20 kişi ile sınırlıdır.