Üyelerimiz internet üzerinden;
TOBB Firma Login sayfasından 7/24 elektronik imzalı karekodlu olarak satın alabilmektedir.
Online Sistemden faydalanmak için ;
Üye İletişim Bilgi Güncelleme Formu'nu doldurarak firma kaşesi ile imzalanmış okunur net görselini [email protected] adresine mail olarak iletmeniz yeterlidir. Göndermiş olduğunuz formdaki iletişim bilgileri en geç yarım mesai günü içerisinde kayıtlarımıza işlenecek ve mailinize güncelleme işleminin tamamlandığına dair bilgi verilecektir.
https://uye.tobb.org.tr/organizasyon/firma-index.jsp linki üzerinden ‘Üye Ol’ kısmına tıklayarak firmanızın kullanıcı adı ve parolanızı oluşturacaksınız.
* Sistemde üyelik oluşturma hakkında daha fazla bilgi için sayfanın en altında yer alan videoyu izleyebilirsiniz.
**İletişim bilgilerini ilettiğiniz Yetkili kişinin birden fazla şirketi olması halinde her şirket için ayrı bir e-posta adresi beyan ederek parola oluşturacağınızı lütfen unutmayınız…
Parola girişi sonrası açılan sayfada sol üst köşede yer alan menü simgesine (üç çizgiye) tıklayarak,
*Belge İşlemleri nden
Yeni Belge Talebi nden belge satın alabilir // Belge Talep Takibi bölümünden de satın aldığınız belgeleri görebilir ve yazdırabilirsiniz. Karekodlu temin ettiğiniz evrak işlem yapacağınız kurum (banka, devlet kurumu.. vb) tarafından kabul görmez ise lütfen Odamız Genel Sekreterliğimizle konu ile ilgili iletişime geçiniz.
*Aidat İşlemleri nden
Borç Sorgulama ve Ödeme den aidat işlemlerinizi takip edebilirisiniz.
Üye Kartı Görüntüleme den ise üyeliğiniz ile alakalı kayıtlı bilgileri görebilirsiniz. Eksik yada hatalı bilgi tespit ettiğiniz takdirde [email protected] adresi üzerinden bildirimde bulunmanız beklenmektedir.
Üyeliğinizi tamamlayıp online sistemi aktif biçimde kullanırken karşılaşabileceğiniz sıkıntılarda aşağıdaki birimlerimize müracaat edebilirsiniz;
!!! Üyelik durumu ASKI olan üyelerimiz 7/24 Online veya Odadan belge talebi işlemlerini yapamazlar. Durumlarını önce FAAL yapmaları gerekmektedir.. *Aidat borçlarınızı Odamıza gelmeden HIZLI AİDAT ÖDEME üzerinden uzaktan ödeyebilirsiniz veya varsa Akbank ya da Halkbank’ta bulunan hesaplarınıza internet bankacılığından erişip ödemeler kısmından aidat ödemelerinizi yapabilirsiniz. Ödemelerinizi takiben Askıdan Faale Dönen Üye Bilgi Güncelleme Formunu [email protected] adresine e-posta olarak göndermeniz gereklidir. Form ulaştıktan sonra en geç yarım mesai günü içerisinde durumunuz ‘faal’e döndürülecektir. |