MTSO Dış Ticaret Birimince mesai saatleri dışında gerçekleştirilecek onay işlemleri
Odamız Dış Ticaret Birimince mesai saatleri dışında gerçekleştirilecek onay işlemleri ile ilgili düzenlemeler aşağıdaki gibi belirlenmiştir:
Hafta içi MEDOS üzerinden elektronik ortamda onaylanan menşe ispat ve dolaşım belgeleri için normal mesai saati dışındaki e-onay talepleri, gün içinde saat 20:30’a kadar Odamız Dış Ticaret Birimine ait [email protected] adresine mail ile bildirilmesi koşulu ile 20:30 – 22:30 saatleri arasında nöbetçi personel tarafından karşılanır. Mail yolu ile bildirim yapılmaksızın sisteme eklenen belgelerin onay işlemleri bir sonraki mesai gününde gerçekleştirilir.
Hafta sonu Cumartesi günleri saat 12:00’dan itibaren, MEDOS üzerinden elektronik ortamda onaylanan menşe ispat ve dolaşım belgeleri için onay talepleri nöbetçi personel tarafından karşılanır.
Hafta sonu Pazar günleri, MEDOS üzerinden elektronik ortamda onaylanan menşe ispat ve dolaşım belgeleri için onay talepleri, Odamız Dış Ticaret Birimine ait [email protected] adresine mail ile bildirilmesi koşulu ile saat 16:30-17:00 saatleri arasında nöbetçi personel tarafından karşılanır. Mail yolu ile bildirim yapılmaksızın sisteme eklenen belgelerin onay işlemleri bir sonraki mesai gününde gerçekleştirilir.
Normal mesai saatleri haricinde onay/satış hizmeti için Oda Hizmet Binasında personel bulundurulmamaktadır. Bu nedenle, Bakanlık tarafından, istisnai olarak elle onayına izin verilen menşe ve dolaşım belgeleri yalnızca normal mesai saatleri içerisinde onaylanır; bu belgeler için normal mesai saatleri haricinde onay hizmeti verilememektedir.