MERSİN TİCARET VE SANAYİ ODASI
Türkçe English
MTSO 13. Yıl
ÇAĞRI MERKEZİ 0850 304 33 33
Mersin
Mersin
Mersin
Mersin
Mersin Cennet Cehennem

Süreç Yönetimi Eğitimi, 16 Şubat


Başlangıç:

16.02.2018 14:00

Bitiş:

16.02.2018 17:00

Yer:

Mersin Ticaret ve Sanayi Odası 4.Kat

Haritada göster

Süreç Yönetimi Eğitimi, 16 Şubat

 

                                                                                                                             

 

Sayın Üyemiz,

 

Odamız ile KalDer Türkiye Kalite Derneği işbirliğinde, Süreç Yönetimi eğitimi 16 Şubat 2018 tarihinde Odamız 4.kat toplantı salonunda gerçekleştirilecektir.

Söz konusu eğitime ilişkin detaylı bilgi aşağıda tarafınıza sunulmuştur.

Eğitim ücretsiz olup, talebin yoğun ve kontenjanın sınırlı olması sebebiyle katılım durumunuzu aşağıdaki formu doldurarak en geç 12.02.2018 Pazartesi günü mesai bitimine kadar 237 77 22 nolu faksa veya [email protected] mail adresine iletmenizi bekler, saygılar sunarız.

 

 

 

Eğitim Konusu

Süreç Yönetimi Eğitimi

 

Eğitim Tarihi

16 Şubat 2018 (14:00-17:00)

 

Eğitimi Kurumu

KalDer (Katılım Sertifikası verilecektir.)

 

Kayıt İçin       

238 95 00/203 Yasemin YANPAR

Eğitim Ücreti

30 TL (KDV Dahil Otuz TL) 

 Katılım Ücreti:   MTSO 4. kat EKAV'a veya 

T.İş Bankası Uray Şubesi TR14 0006 4000 0016 6070 990213IBAN Nolu hesaba yatırılacaktır.

Eğitime katılacak Kişinin

 

Ad-soyadı

 

 

Cep Tel

 

 

e-mail

 

 

Firma Adı

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SÜREÇ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

 

Günümüzde fonksiyonel yönetim etkinliğini yitirmiş, süreç yönetimi ön plana çıkmıştır. Müşteriye sağlanan ürün ve hizmet yönetilen süreçlerin çıktılarıdır. Süreçleri belirlemek, tanımlamak, performansını izlemek ve iyileştirmek öğelerini içeren Süreç Yönetimi, kuruluş içinde müşteriye katma değer yaratan faaliyetlere odaklanarak toplam etkinliğin artmasını sağlar. Etkin bir Süreç Yönetimi fonksiyonel organizasyonlarda yaşanan işlerin sahiplenilmemesi, iletişim güçlüğü, kaynak israfı, işlerin tekrar etmesi gibi darboğazları ortadan kaldırır. Daha fazla etkinlik, verimlilik, esneklik ve kapasite ile daha kısa çevrim sürelerine ulaşmak için süreçler iyileştirilmelidir.    

 

Eğitim İçeriği

ISO9000 ve EFQM Modeli bakış açısıyla süreç yaklaşımı

Fonksiyonel yönetim - süreçlerle yönetim farklılıkları ve kazanımlar

Sistem Yaklaşımı

Süreç yönetimi ve süreçlerle yönetim

Süreçlerin belirlenmesi (sınıflandırma ve hiyerarşi kavramları)

Süreçlerin tanımlanması (Süreç amacı, akış diyagramları, sahiplendirme, süreçler arası etkileşim, performans göstergeleri ve ölçüm sistemi)

Kurum stratejileri ve süreç hedefleri ile ilişkilendirme

 

Eğitim Hedefi

Katılımcıları; süreç yönetiminin temel öğeleri olan süreçlerin belirlenmesi, tanımlanması, süreç hedefleri ile şirket hedefleri arasında paralellik sağlanması, süreçlerin performanslarının ölçülmesi, analiz edilmesi ve iyileştirilmesi konusunda bilgilendirmek.

 

Katılımcılar

Süreç yönetimini ve süreç iyileştirme etkinliklerini kuruluşlarında başlatmayı, yaygınlaştırmayı amaçlayan yöneticiler, süreç iyileştirme çalışmaları içinde yer alması planlanan çalışanlar


Sayfa gönderiliyor. Lütfen bekleyiniz

ARKADAŞINA GÖNDER