MERSİN TİCARET VE SANAYİ ODASI
Türkçe English
MTSO 13. Yıl
ÇAĞRI MERKEZİ 0850 304 33 33
Mersin
Mersin
Mersin
Mersin
Mersin Cennet Cehennem

Mağazacılık ve Perakende Satış Eğitimi, 13-14 Aralık 2018, MTSO

Amaç: Satışın, satışın doğasının ve yeni dönem pazarlar ile yeni dönem tüketici kalıplarının anlatıldığı bu eğitimin amacı; mağaza/perakende çalışanlarının satış yetkinliklerinin artırılmasına yönelik bilgi ve becerileri uygulamalı ve interaktif bir ortamda vermektir.


Başlangıç:

13.12.2018 09:30

Bitiş:

14.12.2018 16:30

Yer:

Mersin Ticaret ve Sanayi Odası - Toplantı Salonu

Haritada göster

Mağazacılık ve Perakende Satış Eğitimi, 13-14 Aralık 2018, MTSO

Katılımcılar Ne Kazanır:

• Mağazacılık ve perakende satış dinamiklerini deneyimleyip keşfederler.
• Satış konusunda bilgi ve becerilerini uygulamalı olarak geliştirirler.
• Satışın ruhunu ve özünü inceleyerek, bunu her tür satışa uyarlayabilmeyi öğrenirler.
• Müşteri ve sonuç odaklı tutum/davranış geliştirirler.
• İnsan ve ilişki yönetimi becerilerini geliştirirler.
• Güçlü soru sorma becerisi elde ederler.

Şirket Ne Kazanır:

• Farkındalığı yüksek satışçılar kazanır.
• Satış ekibinin yetkinliklerini artırır.
• Kilit performans göstergesi olarak tanımlanan kalemlerde verimlilik artışı sağlar.
• Çalışan memnuniyeti ve müşteri memnuniyetinin artışını sağlar.

İÇERİK:

  • SATIŞÇI OLMAK: Neden Satış? Neden satışçı olduk? Amacımız nedir? Hedefimiz nedir? Hedef Kartı Uygulaması Satış ve Kar Merkezi Olmak Satışın firmalar için önemi. Satış ekiplerinin verimlilikleri. Satış Uygulaması / Fazladan Bir Ürün Satışı Ne Getirir? Yeni Ekonomide Satış Nedir? Yeni yüzyılda satışın dinamiklerinin incelenmesi. Türkiye ve dünyadan örnekler. Bir Satışçıda Olması Gereken Yetkinlikler Her bir yetkinlik, sınıf çalışması ile ekip tarafından belirlenecektir. Workshop / Bir Satışçıda Hangi Özellikler Olmalı? Neden Satın Alırız? Satın alma motivatörlerimiz nelerdir? “Neuromarketing” örnekleri ve videolar.
  • MAĞAZACILIK & PERAKENDE SATIŞ TEKNİKLERİ & 1 YENİ DÜNYADA SATIŞ NEDİR? Bugünün Müşterisi & Alışveriş Anlayışı/Deneyimi Günümüz müşteri profilinin analizinin yapılması. Analiz Çalışması / Workshop Maddesel ve Kişisel Boyut Satın alımın iki boyutunun incelenmesi ve karşılaştırılması. Hikayeleştirme Anlatımı 
  • SATIŞ ADIMLARI: 1. Müşteriyi Gözlemlemek ve Analiz Satışın en önemli anı, ilk izlenim ve müşteri gözlemi. Video Örnekleri Müşteri ve Satıcı Uygulamaları & Vaka Çalışması Workshop Rol Canlandırma Uygulamaları & Değerlendirme 2. Karşılama ve Açılış Açılış nasıl yapılmalı? 3. İhtiyaç Analizi ve İhtiyaç Yaratma İhtiyaç yaratabilmenin gücü. 4. Faydayı Sunma Özellik anlatır. Fayda sattırır. (Değeri Sunmak) 5. İtiraz Karşılama İtirazlar satın almanın işaretidir. 6. Satış Kapama Satışı zamanında kapatmanın önemi ve satış kapama teknikleri 7. Ek ve Çapraz Ürün Nasıl ek ve çapraz ürün satarız? 8. Uğurlama Uğurlama cümleleri 
  • MÜŞTERİYİ DİNLEMEK & ANLAMAK: Müşteri Profilleri Farklı müşteri profillerini tanımak ve davranış özelliklerini tanımlamak. Uygulama Ben Kimim? Kızgın Müşteri Ne İster? Kızgın müşterilerle başa çıkma yöntemleri. Uygulama / Kızgın Müşterim Müşteri Sadakati Yaratma Müşteri sadakati için neler yapmalıyız? Workshop

Yer: MTSO 4.kat
Tarih: 13-14.12.2018 (2 gün 12 saat)
Saat: 09:30-16.30
Son başvuru: 06.12.2018
Eğitim bedeli: 100TL+KDV

(T. İş Bankası TR14000640000166070990213 iban nolu hesaba veya MTSO 4. Kat Vakıf odası)

Eğitmen: Koray İNAN
KATILIM 20 kişi ile sınırlıdır.


Sayfa gönderiliyor. Lütfen bekleyiniz

ARKADAŞINA GÖNDER