MERSİN TİCARET VE SANAYİ ODASI
Türkçe English
MTSO 13. Yıl
ÇAĞRI MERKEZİ 0850 304 33 33
Mersin
Mersin
Mersin
Mersin
Mersin Cennet Cehennem

İNTERNET ÜZERİNDEN ODA EVRAKI ALMA - AİDAT ÖDEME 01.07.2019 tarihinde yayınlandı


Üyelerimiz; Üye Kayıt Sistemindeki bilgilerini görüntüleyebilir.

  • Oda Kayıt Sureti,
  • Faaliyet Belgesi,
  • G-Bendi İhale Durum Belgesi,
  • İhale Tarihli Faaliyet Belgesi
  • İngilizce Faaliyet Belgesi
  • İngilizce Oda Sicil Kayıt Belgesi

evraklarını ÜYE TOBB  ÜYE FİRMA GİRİŞİ - TOBB sisteminden bulundukları ortamdan 7/24 online temin edebilir. Aidat Borç bilgisini öğrenip, ödeme yapabilir ve geçmiş dönem makbuzlarını takip edebilir.Üye Kayıt Kartını görüntüleyebilir.

Uzaktan belge hizmetinden faydalanabilmeniz için; Şirket Müdürü/Yönetim Kurulu Üyelerinin cep telefonu ve e-posta bilgilerinin ÜYE TOBB sisteminde kayıtlı olması gerekmektedir!
 

01.01.2019 tarihinde kullanılmaya başlanılan ÜYE TOBB kayıt programında 2019 yılı öncesi kaydı yapılan üyelerimizin iletişim bilgilerinde eksiklikler bulunmaktadır. Uzaktan işlem yapabilmeniz için ilk aşamada yapılması gereken iletişim bilgilerinizin güncellemesidir. Öncelikle; Üye İletişim Bilgi Güncelleme Formu'nu doldurarak firma kaşesi ile imzalanmış okunur görselini [email protected] adresine mail olarak iletmeniz beklenmektedir. (Tescilli şirket yetkilisinin cep telefon numarasını kullanmanız gerektiğini, doğrulama kodunun bu telefona geleceğini ve aynı kişinin birden fazla şirketi olması halinde her şirket için ayrı bir e-posta adresi beyan etmek gerektiğini lütfen unutmayınız.)

*Göndermiş olduğunuz form iletişim bilgileri en geç yarım mesai günü içerisinde kayıtlarımıza işlenecek ve ilgili kişiye güncelleme işleminin tamamlandığı bilgilendirilecektir.

*Tescilli şirket yetkilisinin cep telefon numarasının kayıtlarımıza işlenmesini takiben https://uye.tobb.org.tr/organizasyon/getInfo.jsp   linki üzerine tıklayarak üyeliğinizi başlatabileceksiniz. 

 

Sisteme kayıt hakkında daha fazla yardım bilgisi için aşağıda yer alan anlatım videosunu izleyebilirsiniz.

 


Üyeliğinizi tamamlayıp online sistemi aktif biçimde kullanırken karşılaşabileceğiniz sıkıntılarda aşağıdaki birimlerimize müracaat edebilirsiniz;

  • Sistemin üyeye sunduğu hizmetlerin detayları konusunda bilgi almak istiyor iseniz – Üye Hizmetleri Birimi iletişim, 2389500 /dahili 323– 290 – 242

  • Belge alımı için ödemeyi yaptığınız halde ‘BELGE TALEP TAKİBİ’ sekmesinde görüntülenemedi ise; aidat borçlarınız hakkında sorularınız var ise – Muhasebe Müdürlüğü iletişim, 2389500 / dahili 232 – 234 – 237

  • Sisteme daha önce üye olduğunuz halde şifreden kaynaklı olarak sisteme giriş yapamıyor iseniz; sistemin olağan akışında ilerleyememe, hata kodları ile karşılaşma vb. teknik aksaklıklar yaşıyor iseniz – Bilgi İşlem Müdürlüğü iletişim; 2389500/ dahili 208 – 281 – 288

!!! Üyelik durumu ASKI olan üyelerimiz 7/24 Online veya Odadan belge talebi işlemlerini yapamazlar. Durumlarını önce FAAL yapmaları gerekmektedir..
*Aidat borçlarınızı Odamıza gelmeden  HIZLI AİDAT ÖDEME  üzerinden uzaktan ödeyebilirsiniz veya varsa Akbank ya da Halkbank’ta bulunan hesaplarınıza internet bankacılığından erişip ödemeler kısmından aidat ödemelerinizi yapabilirsiniz.
Ödemelerinizi takiben Askıdan Faale Dönen Üye Bilgi Güncelleme Formunu [email protected] adresine e-posta olarak göndermeniz gereklidir. Form elimize geçtikten sonra en geç yarım mesai günü içerisinde durumunuz ‘faal’e döndürülecektir.

Bu hizmetlere ilaveten; Elektronik onaylı


Sayfa gönderiliyor. Lütfen bekleyiniz

ARKADAŞINA GÖNDER